Ved at klikke på Mere knappen til højre i skærmbilledet kommer der en menu frem. Fra denne kan vælges:
Historik: Her kan man se de linier der er registreret i historikken på den aktuelle ansøger. Hvis der i Standard – Opsætning – Rapport er sat markering i feltet "Til Historik" ud for nogle dokumenter vil der automatisk blive indsat en linie her, når de udskrives til ansøgeren. Der kan også indtastes linier manuelt. Historiktyper oprettes i Standard – Opsætning – Firma på faneblad 9. Parametre.
Betydning af felter:
Art: Her vælges kode for hvilken type registrering man skal lave. Der kan vælges mellem Generel, Varsling, Opkrævning, Brev, Rykker, Lejekontrakt og Tilbud, samt de typer I selv har oprettet under Standard – Opsætning – Firma på faneblad 9.
Dato og Initial: Behøver ikke at udfyldes- systemet indsætter selv dags dato og brugerens initialer hvis de springes over.
Tekst: Her indtastes teksten. Der kan lægges en lang tekst ind for hver linie. Hvis ikke hele teksten kan ses, klikkes på den lille pil til højre for feltet.