Dokumenthåndtering
Her sætter du op, hvilke grupper brugere/grupperne skal være medlem af i WebDok og om brugere må kunne redigere i filer i WebDok ().
•Hvis en bruger skal kunne indlæse dokumenter ved journalisering skal brugeren være tilknyttet gruppen "EGSCAN"
•Hvis brugeren skal kunne ændre initialer på journaliserede dokumenter skal brugeren være tilknyttet gruppen "EGADMIN".
•Hvis brugeren skal kunne se dokumenter ved journalisering skal bruger være tilknyttet gruppen "ALLE".
Grupperne EGSCAN, EGADMIN, ALLE skal være oprettet under grupper.
Tilføj gruppe til bruger/gruppe i WebDok
1.Vælg hvilken gruppe brugeren/gruppen skal være medlem af (1)
2.Klik på i værktøjslinjen for at gemme.
Fjern gruppe fra bruger/gruppe i WebDok
1.Sæt en markering i kolonnen "Slet" (2) ud for den gruppe du vil fjerne tilknytning til i WebDok.
2.Klik på i værktøjslinjen for at gemme.
Bruger må ikke kunne redigere i filer i WebDok
Hvis brugeren ikke må kunne redigere i filer i WebDok skal du sætte en markering i feltet "Ikke tilladt at rette i dokumenter" (3). Herved vil denne bruger ikke kunne se dette ikon i oversigten over dokumenter i WebDok.